Skärpning.

Efter drygt fem timmars plugg skriker min hjärna "låt mig va för helvete" sry, är inte klar än! Medvetet skjuter jag upp allting, så jag får helt enkelt skylla mig själv, men jag orkar inte med skolan längre. Suck suck suck suck, bra med helg snart i alla fall, det uppskattas må jag säga!

För övrigt är jag även lika trött på allt annat..bra dag, bra dag!(Om man inte förstod det så.. var det ironiskt..)

Var på utvecklingssamtal förut, det var givande. Satt först och upprepa "Jag vet inte" i en halvtimma för att sedan gå vidare till Solveig för att sitta där i knappt en kvart och säga "Jag vet inte.." vet jag nu?-Nej. Gott att vi ska ha valt innan torsdag nästa vecka?-Nej. Känner jag för att sätta mig med so boken igen nu?-Nej. Ska jag göra det?-Ja, tyvärr.

Hejd.!


Kommentarer
Postat av: Hedvig "rasmus" Benkson

Anna, jag tycker att du är duktig oavsett (:

2010-01-23 @ 12:15:18 // URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0