See the devil on the doorstep now (my oh my)

Jag skakar. "Hur kallt det är beror på hur mycket man fryser" Faaan, vad kallt det måste vara ute nu eller!
Var ute och gick med systern för en stund sen, leggins(Y) bra Anna, bra.


Dagen har bestått av film, film, film och film. Händelserikt och spännande måste jag säga!
Jag funderar på att gräva ner mig i sängen med no boken..."vad gjorde du i lördags då? - eh, jag plugga"
Kul, kul känns så lockande! Men efter det senaste so provet känner jag att jag borde göra det, inte så bra att börja dala nu!
Ser fram emot nästa vecka, inte riktigt men jo, lite. Emma fyller år på onsdag-Bowling DET ser jag fram emot, väldigt mycket mohahaha! Jag tycker synd om dig, i de flesta fall är det nog bra att fylla år först på året men i det här fallet, att alla är taggade för födelsedagar, gör att du får lida! Men det var nog värre förra året, alltid nått?:)

"Människan söker efter intelligent liv i rymden, jag söker efter det på jorden"-Amanda adolfsson
Bra sagt, bra citat, jag gillar det, jag håller med (:


Kommentarer
Postat av: dom brukar kalla mig för hedvig (för att det är mitt namn)

Hahaha fan vad bra sagt!

och b.t.w. jag lääängtar :D

2010-01-24 @ 13:18:23 // URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0