Måndag...igen..blä

Någon smart människa (med alldeles för mycket fritid) borde komma på ett nytt namn för varje måndag fram tills ingen räknar dagar längre. skulle bli så mycket lättare att kliva upp denna hemska dag då, starten på en ny underbar vecka men nya möjligheter, pfft!
- åh, det är måndag...igen!
- åh, vad är det för spännande ny dag idag?- Tredag? klodag?..pendag?..nysdag? etc...utbudet är ju rätt enormt! höhö!

Varit lite sådär febrig i två dagar, vett att stanna hemma från skolan idag hade man ju inte heller, DET ÄR SÅ TRÅKIGT! Sitter då hellre i skolan med lite huvudvärk än ligger hemma själv och plågar mig med dåliga barnprogram...Dora utforskaren, Jag vet vart du bor!

Annars var väl skolan okej, jag fick saft på mitt linne..Dumma saft, vem vill ha Mer?-Hedvig. Fy.


övrigt..jag borde fixa texten på bloggen..fel, jag borde få anna att fixa min text, *blink*blink*

"..massa tanter som rullar runt på golvet, DET är kuk!" - Nej, det är det ju verkligen inte!


Some things I cannot change
But till I try, I'll never know!
Too long I've been afraid of
Losing love I guess I've lost
Well, if that's love
It comes at much too high a cost

<--haha bild från i sommras, jag skrattar fortfarande åt den! "it comes..from..a..treeeeeeee!"


Kommentarer
Postat av: annna

(jag vet det SKA vara TVÅ "n" i "anna" men... du har inte sett nåt! jodah



Hahahahaahah, jag har makt jag kan få dig och göra VAD jag vill för att jag ska ändra färgen på din text.

mohahahahahaahah!

2010-01-26 @ 21:55:50 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/
Postat av: aa vafan troru?

Nej det är ju verkligen inte en enda kuk i närheten på damgympa pucko!:)

det där är föresten ett rysligt snyggt kort! btw sådär

2010-01-27 @ 21:01:45 // URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0