Mån-dag..och jag ser inte ens månen, hur lyckat är det?

Måndag, måndag, måndag, måndag ack så jag hatar måndag. Bra dag för övrigt- Nah. Så hemsk var den väl egentligen inte, men det är måndag, då har man rätt till att överdriva! Jag var bara sjukligt seg. Startade skoldagen med att få en dator dunkad i huvudet, myyyssss. Då är man fett pepp på fem lektioner till med irritation i sin närvaro, jadå!

MIN TEXT ÄR FORTFARANDE SVART-FUNDERAR PÅ ATT LÅTA DEN VARA DET, HA HA

Sista lektionen bestämde jag mig för att åka hem och plugga. Duktigt. Slutade med att jag satt hemma hos Emma, åt flingor och kolla på Disney. Mindre duktigt, men det var roligare än befolkningsgeografi! Amen! Vi har även påbörjat en lista för 2010-fan va svårt det är att skriva eller? Nästa punkt på listan:
* Äta ett paket frosties samtidigt som vi ser på Sagan om ringen - bara för att den är långtråkig.

Idag har jag lärt mig att: välja till gymnasiet är inte kul. Melon är ett bär!?. Klorin är fan inget trevligt ord alltså!


Älvorna talar om tomhet och bjuder till dans
Och flykten tar fart
Mellan veta och vilja går vilsen och väntar på sans
Att se allting klart
Men när stormen tar fart över frosten inatt
Ropar sansen på värme i svavel och skratt

Bra jobbat pucko.

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan her self

älskade puckobrud, gnissla var fan värre ;o

2010-01-19 @ 21:00:21 // URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0