Lörrrrdag!

"Oh you, laddergoat you're so random"
Jag vaknade, det kändes rätt bra! Lagom utvilad sådär! Gjorde inget alls hela morgonen..förmiddagen rättare sagt, början på eftermiddagen var inte så värd den heller, precis som jag ville ha den! Sen kom ...Hedvig. Eller nej, hon kom inte hit utan hon fråga om jag vill komma till väring, det säger man inte nej till! Det var kul, Amanda Anna och Emma var även närvarande! En promenad i 20 minusgrader iförd pälskappa och läppstift är ju rätt nice! Vi hyrde en film i alla fall, en kass sådan. Usch så dålig den var! Men det var ganska kul det med, höhö.

Så, väring idag..och så ska jag kanske åka skidor med Emma i morgon! Vad hände med min"inte göra någonting helg"? Men jag klagar inte, det har ju vart bra ändå! Troligen bättre!

http://www.youtube.com/watch?v=ggB33d0BLcY
Made my day!

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen, sen ska jag krypa ner i soffan framför en film, och den ska vara bra!
Jag tackar Hedvug, Emma, Amandan, Annah för kvällen och Hedvug, Emma, Amandan, Annah, Klara och Andreas för att de är bäst bara.
I'm on a roll baby get down,

Kommentarer
Postat av: Amandaaahhh

du är inte så dum du heller!

2010-01-31 @ 12:54:34
Postat av: heddanpeddan

Jag är så glad att jag kan kalla dig för min vän!

Utan er vet jag uppriktigt sagt inte vad jag hade gjort.

Tack för att du finns i min vardag och ställer upp när jag behöver dig.

Du betyder mer än vad du förstår och mer än vad jag kan förklara med ord.

jag älskar dig

2010-01-31 @ 13:09:49 // URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0