LAAAN

Ye, sitter intryckt i ett vardagsrum tillsammans med tio pers, spännande må jag säga! En annan värld som öppnar sig höhö, naa!

Annah har varit så alldeles bra att hon gjort en blogg till mig, den är snygg...OMG EDWARD!!!<3 ...han är ful.
I alla fall, eftersom hon nu gjort en alldeles egen blogg till mig, måste jag ju börja blogga, jag suger men det är mest "bara för att"så att säga!

Än så länge har jag försökt skaffa lite spel till min dator, det tog en si sådär 40 minuter att fixa zombiedödarspelet, efter halva tiden första gången var det några spån som lyckades fippla med sladden, oj börja om från början, ett andra försök-strömmen går..Men ja, va bra..så nu har jag inga spel hö!

GH är rätt bra.


Kommentarer
Postat av: annahhh

SVART TEXT :)

2010-01-16 @ 14:19:24 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0