Hemkommen, det är rätt gott liksom.

Jag är trött. Jag är hungrig. Jag har ont i huvudet. Jag är slö. Jag har lanat. Ha.
Lämnade Willy wonkas byggnad vid strax efter tio, kom hem vid kvart i elva. Sugen på ett par timmars sömn följde jag istället med systra mi in till stan för att plocka upp den äldsta systern. Väl hemma igen hann jag sova en halvtimma innan det var dags att åka till kyrkan, måste säga att jag var fett pepp på dop! Inte direkt. Lämnade festligheten efter fyra någon gång, tänkte "aah, hem och sova" men nej, då ska allesammans dras med till stan för att tanka, och sedan göra ett stopp i stöpen på hemvägen för att handla. Och nu sitter jag här, har fortfarande inte fått sova för nu står systern nere i köket och sliter med finmiddag, gott men ack vad jag inte orkar mer nu höhö!

För övrigt då, alltså bortsett från att vi inte fick sova, var det redigt kul igår,  jag är nöjd med kvällen..natten..morgonen..& förmiddagen, ja det var bra helt enkelt!
 Hej svejs, gnus och gnejs!


Kommentarer
Postat av: Amandaaaaa

Dop suger... iallafall själva biten där man är i kyrkan!

2010-01-17 @ 14:32:27
Postat av: heddanpeddan her self

LanarN^

2010-01-17 @ 15:02:27 // URL: http://hedvug.blogg.se/
Postat av: heddanpeddan her self

sv:

hahah tuuffft! ibland önskar jag att även jag hette Anna...

2010-01-17 @ 17:52:53 // URL: http://hedvug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0