Haj på daj, jag heter kaj

Nu har jag precis städat upp efter gårdagens besök. Emma och Heddo var här, höhö det var trevligt.

Ulvåkers bussen kom aldrig efter skolan. Suck. Så heddo och jag åkte in till stan för att ta bussen därifrån, det var kallt! Klev av i stöpen och köpte mat, träffa klara och åkte sen hem. Sen kom Emma och vi kolla på sagan om ringen och åt glass -Legolas är en tönt.) Vi gick nog och la oss vid elva och somna vid halv tolv höhö det är bra!

Ikväll, eller i alla fall senare, kommer Emma hit och vi ska kolla på sagan om de två tornen och konungens återkomst, vi funderar på att spendera lördagen med att tycka synd om oss själva, det ska man väl göra ibland..?


Bilden har jag ..lånat av Amanda för att den är bra.


Kommentarer
Postat av: dom brukar kalla mig för hedvig (för att det är mitt namn)

Vilken rysligt snygg bild!

Tack för allt pluttan (: <3

2010-01-23 @ 16:20:34 // URL: http://hedvug.blogg.se/
Postat av: sexiigril_94

vilken fin bild, den var verkligen jätte fin!

jag är liksom skuit snygg juuuuuuhe :DDDD

(btw, jättefin stavas med TVÅ t)

2010-01-24 @ 20:57:37 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/
Postat av: Klara

Rätt nice bild! :D

Pussen på typ alla typ typ.

2010-01-28 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0