Fredag,

Helg, det är gott. Jag ska inte göra ett dyft den här helgen, jag orkar inte. Jo, jag ska till Emma på söndag och prova lite pjäxor och grejs, haha Anna(nej anna, inte du, jag) är taggad för säfsen! Backar och oboy, woho!


Dagen började bra!....Sen vakna jag.
Ja, så känns det denna fantastiska dag. Urgh, no-provet var en katastrof känns det som. Precis som allt annat. Men ett G ska jag nog lyckas få åtminstone, kanske vg! Men mitt MVG i biologi kan jag nog vinka "Häjdå" till..
Annars var det väl inte mycket intressantare lektioner än vad det brukar, gjorde inget på hemkunskapen och sluta fyrtio minuter tidigare, gööött.

Så kvällen ser som sagt, inte så livad ut och det gör absolut ingenting! Blir nog en film och lite chips-Inte fel alls!


Tala om för mig vad jag vill?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0