Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för idag är det onsdag!

Men det var allt en bra onsdag! Emma fyller år, Grattis grattis!
Filmen var bra, skolan var la bra, matteprovet gick hyfsat bra tror jag, det är ju gott!
Efter skolan åkte vi in till staden med den fruktansvärt sena bussen, blir lite galen på västtrafik..alltid är det något!
Men men, bowlingen var kul, vi vann! Thai pak(?) suger, VI VILL DELA. Vi åt på american pizza istället, det var rätt gott det med, skönare snubbe där i alla fall!

Jag har gjort mitt gymnasieval..det känns inte bra! Men det får va så nu, får fundera fram till april eller nått och så kommer jag förhoppningsvis på vad jag vill göra..kanske,  jäla shiiit fan.

Nu har ju hela kvällen gått åt till att sitta och stirra på en jäkla dataskärm, och så ble're skit ändå, bra Anna, jag är stolt över dig! Nu måste jag plugga no, men jag vill inte..guuuuh, vi har nationellt prov i morgon också..och en engelska läxa..fuck nice! Tjaaa..jag kan lika gärna klaga för mig själv, så nu ska jag avsluta detta fruktansvärt mesiga inlägg höhö Hejd!

Annars går det bra...


Kommentarer
Postat av: KLARA

FAN VADE SNÖAR!



BTW JAG GILLAR CAPS LOCK

2010-01-28 @ 18:27:01
Postat av: ditt namn här

hahahaah, nu verkar det som om du sitter och skrier att du är stolt över mig :D

2010-01-28 @ 21:33:23 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0