20 punkter!

Jaaa, ska bli spännande och se vem som kommer fram till mest meningslösa saker, jag eller Amanda!
* När jag släcker min taklampa på kvällen, trycker jag på knapparna(två st) i en viss ordning.
* Jag har gjort så i ca. 6 år.
* Jag drömmer konstigt varje natt.
* and I like it!
* mitt ena ben är lite längre än det andra(inte alls mycket, det är ju inte så att man typ skriker"shit, freak!" när man ser mig)
* jag har fortfarande godsedjur i min säng, under kudden, när jag sover!
* jag undviker problem genom att strunta i dem
* Jag har bytt rubrik på det här inlägget fem ggr.
* jag lider av extrem fåfänga vad det gäller rent hår..
* ..men på helgerna är det bara extremt äckligt, så man skulle kunna säga att det är en veckoplåga.
* På kvällarna har jag ofta ont i tummarna efter "sms-skickning" -ILLA!
* Jag är ganska bra på att göra ingenting.
* Mot min egna egentliga vilja lyssnar jag just nu på en låt av Miley Cyrus, och jag tycker om den?
* Jag skäms över ovanstående punkt. Mycket.
* Jag vill ha en större säng
* Jag sover i en boll-sant, jag nuddar i stort sett hakan med knäna!
* Jag har aldrig åkt skidor
* Jag fryser inte ofta
* Bada is tha shiet
* JAG GILLAR OCKSÅ CAPSLOCK,
(*WILLIAM SUGER)


Kommentarer
Postat av: Will I am

jag är snajjs (:

2010-01-29 @ 23:52:55
Postat av: Amandaaaaa

Miley Cyrus Anna, ärligt?

Jag är rädd att vi inte kan umgås längre...

2010-01-30 @ 18:32:02 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0