Viernes, (det betyder fredag..tror jag i alla fall!)

Nu var det gjort.
Nationella proven i svenska är avklarade, känns ju rätt gött liksom! Uppsatsen gick schiiiiit men tjaa, finns ju inte mycket att göra åt det nu så.

Trodde aldrig jag skulle säga det här men:

- So:n, var dagens höjdpunkt!
Höhö, nu kollade vi i och för sig på film hela lektionen! Känns bra att det i stort sett var jag Emma andreas Pär och Bella som skratta, antingen så har vi kass humor eller så har de andra ingen alls!

för övrigt var dagen rätt okej, inga större ansträngningar om man säger så!
Dagen kunde slutat bättre
, så jäkla virrigt.

Nu går jag och gräver ner mig i en vecka, jag tar allt med mig.
Väck mig när det är vår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0