Tisdag-Snö, det gillar vi ibland!

För första gången, det här året, har snön faktiskt gjort lite nytta och lagt sig så mycket på taken i skolan att folk är rädda att taken ska rasa. Och varför är skolbarnen glada över det här? Jo, för då blir det ingen skola!

Mycket riktigt, inställd skoldag idag. Det är gått. Jag har spenderat två timmar av min lediga dag med att storstäda mitt rum. Plocka i ordning, damma, dammsuga, svabba, skaka filtar/kuddar på altanen, bytt lakan och grejs i sängen och till och med vattnat de stackars blommorna! Men nu är jag klar! Resten av dagen ska jag spendera med att plugga..eller i alla fall en stund..kanske!

Nu hinner jag göra klart engelskan, förbereda det där jäkla talet och kanske till och med läsa lite no! Och sen kan jag bara vara, det gillas åhåjaja!

Häjdå!


Ps. låten för idag är "play that funky music"-wild cherry, hahah perfekt städlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0