Satuuurday yao.

Mitt lov började i torsdags. Hedvig och Emma var här, det var niiice. Emma gick hem vid elva, svikArn! Höhöh
Jag och Hedvig satt och snacka fram tills fyra, Dr.Anna var namnet! Det är lättare att prata om seriösa saker när man är äckligt övertrött! Igår drog vi in till stan, Emma von slöfock också! Gick och tog en fika, väldigt länge! Efter att ha sminkat hedvig på fem minuter, den där eyelinern alltså, vänster öga, praktexempel! huhu! Sen hyrde jag och emma två filmer på ica, end of day!

Idag har jag till och med vistats utomhus två timmar hör och häpna! Byggde snögrottor och fort med den lille brodern, och sprang runt i en meter snö, jodå, jag är trött!

Jag har plågat mig själv med att kolla på melodifestivalen, när ska mänskligheten ta sitt förnuft till fånga och fimpa hela grejen?:)

Nu ska jag slänga mig på soffan och se på film! ...som jag för övrigt spenderat hela lovet med att göra, känns så värt på något vis!
Hädjdå!

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

jag går fortfarande efter min filosofi att allt är roligare på natten. det är då som det är värt att leva i över huvud taget!



och nu blir det torkel i knipa serru :D

2010-02-21 @ 03:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0