Onsdag, woho!

Vakna upp till ett jäkla oväder, men snö skulle inte få stoppa mig från att åka skidor(snowblades) för första gången! Det skulle varit ironiskt.
- Skulle inte du åka idag?
- näh..det var för mycket snö.

Höhö, dumt!

Iväg kom vi i alla fall, och roligt var det! uäh så kul jag hade! Och det gick t.o.m hyfsat bra!...Jag dog inte:)
Riktigt riktigt roligt, nu har mamma även bestämt att det blir en skidsemester till jul, höhö familjen har planerat denna semester i flera år men det har aldrig blivit av men nu verkar det vara bestämt. Trevligt!
Bussresan till Säfsen var helt okej, vägen hem var lite jobbigare må jag säga! Alla sitter och vrålar och springer omkring, två nötter som sitter och sjunger för mig "hon spana på Emil, och simon oxå!:." tja, jag tror inte namn behöver nämnas? Det var kul första gången..sen var det bara irriterande! Ett annat spån som slåss med en jäkla flaska, idiot.
Men för övrigt, var det bra!
Minuset för dagen var att inga väringabönner var med, insnöade och allt var det va! Synd, synd!

Nu ska jag sova, äckligt trött! Lär förmodligen vara smått handikappad i morgon också men det är chill! Träningsvärk är naaaajs!

Hejd!

And So I wake up in the morning and I step
outside and I take deep breath
and I get real high
and I scream from the top of my lungs
What's goin' on
?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rödingen ;D

Klara skulle varit med o åkt den (haha, dålig ordvits:D)

2010-02-05 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0