Måndag blä, Måndag blä säger det igen, Måndag blä!

Å vad jag älskar att bli väck fem minuter innan klockan ska ringa, tack Elin för att du gjorde den värsta dagen på veckan något sämre genom att gå upp och skaka min säng som en annan rabiesekorre, tack tack ett par kloka ord till dig kära syster:
- Skaffa dig ett stycke självbehärskning så kommer både du och jag klara oss bättre i livet!;)

Börja dagen med svenska och engelska är ju annars alldeles underbart..? Jovars, nu är jag i alla fall nästan klar med engelskan som skulle vart inne idag, så nu är det bara "lite kvar"
*spanska tills i morgon
*ett tal till onsdag- fick idag
*engelska glosor till torsdag- fick idag
*fixa en barnbok till torsdag- fick idag
*dansdag på torsdag
*no läxa till fredag- fick idag
*so läxa till fredag- inte fått än, men det kommer på onsdag?
* provmiddag, fredag
Och någon dag ska jag hinna göra den hemma också(Y)fyra läxor första dagen....skjut mig?

MEN en bra sak är ju att morgondagen är helt inställt! Tassarna i taket, såklart!(HA-HA)
Jaaaag..har inte mycket att skriva här..JAG ÄR LEDIG I MORGON...så jag tänker sluta skriva nu...LEDIG HEEEELA DAGEN...
HÄDÅÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0