IT'S TORSDAG MF!

Nu har jag inte skrivit något här på nästan en vecka, så skönt för er!

Mitt lov hittills?-Ja, det har vart fruktansvärt dåligt! Spenderat dagarna med att låtsas att jag har ett liv som inte går ut på att se på film, sova och vara vresig! Jag har gått och lagt mig löjligt tidigt och gått upp löjligt tidigt, jag har med andra ord försummat nästan hela lovet, känns bra liksom? Hajjemän!

Men idag känns som rätt dag att vända på det hela! Hedvig kommer hit sen, jag har nu även kommit på att mor inte arbetar i morgon, så du ska sova här ikväll.(Inget du kan eller vill du..du ska.) And later on, ska även Emma(det där är inte ett "hej du ska för du har inget va" utan, det var hennes idé!) Göra oss sällskap och vi ska glutta på Glee! Haha säg meningen högt och skratta med mig!
- HAHA

Nu ska jag slå ihjäl lite tid, innan jag vågar ta kontakt med Hedvig som förmodligen sover efter att ha gått och lagt sig klockan sex? "Jag vänder inte på dygnet längre!" hmmm..
* Ta på mig kläder -känns som det är värt att prioritera med tanke på att jag sitter invirad i en handduk...detta är inte skumt, det bekräftar bara att jag faktiskt duschar, vilket är bra.
* Jag ska städa mitt rum, applåder tack!
* Äta, för mat är för det mesta gott!

Detta var ännu ett mycket värt inlägg av moi!
 , HÄDÅÅ.


And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I’m terrified but I’m not leaving


Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

dr. anna, du är kung.



jag typ äger dig och jag är glad att du har tagit ett steg ut ur ensamheten! jag har liksom saknat dig.. busigt va?

pumpan<3

2010-02-20 @ 18:33:55
Postat av: Amandaaaaaa

rätt bra gjort Anna, att städa rummet menar jag!

Jag har till och med torkat golvlistorna i mitt rum ;o Applåder till dig!

2010-02-21 @ 18:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0