Cuz I don't care who I piss off, yeah I'm a real big sinner Sometimes I eat my dessert Before my dinner!

Jag gillar långa rubriker liksom!

Vem vill gå i nian nu?-Ingen, ingen! Precis, alldeles rätt. Japp. Hö.

KomVux idag, fyra 45 minuters lektioner är rätt naaaaajs. Behövde inte framföra nått jäkla tal heller, framflyttat till måndag yaao, flyt nu fan! Engelska tills i morgon dock, kanske borde kika lite på det? Heeeeee'ru
Oj, hardcore.

Vilket fruktansvärt seriöst inlägg detta blev! Ha!
Jag har varit duktig idag, provat att göra min provmiddag, kycklingsoppa med bröd. Blé la gott!
Jag har varit mindre duktig idag, jag har inte gjort min engelska läxa och jag har inte letat upp någon bok! Men man kan ju inte vara allt på en gång? Inte ens jag!....Jag säger inte detta för att impa på er men..det är faktiskt jag som är Batman..och han misslyckas nästan jämt, men det är chill vettuuu!

Dagens citat: "Nemen! Har jag inte bäddat sängen! Vad busig jag är då!"-Annas mamma. Alltså, min mamma. Hon är ball ibland.

och nu har hon även gjort våfflor så Hädåå!

I'm mad, really bad
But don't tell my mum & dad
Pucker up kiss my butt
Cuz I'm bloody fucking nuts
Hear the bass, skinny waist
Now let's copy poker face like
Whoa Whoa Whoa

Midnight Beast- Tik Tok
De är najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0