Between the lines of fear and blame, you begin to wonder why you came.

Nu har jag äntligen fått min dator fixad! Den har varit död sen i onsdags, det gillar vi inte!
Kom jag precis på hur fruktansvärt besatt jag måste vara? Jag har varit utan min dator i knappt tre dagar och började bli rastlös redan i morse? Hm, värt att jobba på tror jag! Skaffa mig en hobby ligger nog överst på listan från och med nu!

Vi var på KomVux onsdag-fredag, jag klagar inte längre, det var rätt slappt att vara där. Korta och få lektioner, vem skulle inte ha varit nöjd? Onsdag-torsdag var det inget särskilt med, mer än att det var danskväll på torsdagen. Hade inga höga förväntningar på det om man säger så, men jag erkänner att jag hade felfattade meningar om det! Var riktigt roligt! 

I fredags hade vi två lektioner sen luncha vi vid elva och sen gick vi och såg en film, "älska mig", riktigt bra film! Hemsk, men bra!  Fick svälja klumpar i halsen och blinka som en dåre för att inte börja storböla, då är det en stark film vill jag lova haha!
Efter skolan fick jag med mig Klara och Emma in till stan för att träffa lite stadsfolk, Jonathan, Norsken och Albin, de två sistnämnda var det ju löjligt längesen jag såg så det var trevligt! Pizza, Pictonary och snöbollskrig en helt okej fredag!
"I ett nötskal"
"Päls"
"Paintball"

Jag, Norrmannen och Bea vann! (håhåhå) Emma och Albin, ja..ni kämpade ju bra i alla fall?:)

Idag händer det nog inte mycket, skulle egentligen åkt iväg till Böja och lanat, men jag orkar verkligen inte! Så det blir väll till att pina sig igenom melodifestivalen med dåligt samvete!(Jag tänker inte kolla frivilligt, men alla andra i familjen kollar så vad har jag för alternativ när jag sett varenda film i hela huset typ, sex gånger?)

HEDVIG! KOMMER DU IHÅG ATT JAG SA SÅ HÄR TILL DIG I TORSDAGS:
- Visst är det så att när det har hänt något, när man är nere eller bara allmänt fundersam, kan man inte lyssna på en enda bra låt utan att man kopplar texten till sig själv i sin dåvarande situation?
JA, DET GÖR DU. KUL DÅ(DET ÄR KUL FAKTISKT; LITE IRRITERANDE MEN KUL):
He smiles politely back at you
You stare politely right on through
The Fray- How to save a life

SÅ VÄLDIGT INTERNT,

HÄDÅ!


Kommentarer
Postat av: Hon på kullen utanför skövde, utanför väring, utanför dagstorp, utanför locketorp på en kulle...

Var DU påväg att börja böla?:o

Vart är vägen på väg egentligen...

2010-02-27 @ 19:40:13 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/
Postat av: heddanpeddan

Anna jag saknar dig, älskar dig och allt det där!

Du är bland det bästa jag har och jag är så fruktansvärt glad att du finns när jag inte riktigt klarar av allt själv..

Jag beundrar dig för att du kan säga vad du tycker och visa vad du känner med lika mycket omsorg som om det vore du som satt i denna situation <3

du är vacker rakt igenom.

2010-02-28 @ 17:36:09 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0