What is this illusion called the innocence of youth? Maybe only in our blind belief can we ever find the truth,

Spenderat dagen i arenan, volleyboll är en larvig sport!(all sport är larvig.)
Var väl lite småkul sådär vissa stunder, men för det mesta ville jag bara åka hem haha oh hello sunshine!
Nä men faktiskt, kändes lite segt att sitta där från elva till halv fyra och inte göra ett piss, förstår inte varför vi inte bara kunde få åka hem när vi spelat klart våra matcher!

Kom hem helskinnad i alla fall, slängde i mig lite foood och drog sedan iväg till stan, bussen var tjugo minuter sen, så var som en istapp när den äntligen anlände. Sen blev busschauffören sur för att jag ville gå av vid sandtorget?
- Jag hinner faktiskt inte, vore ju bra om jag kunde åka direkt till resecentrum tänkte jag!
- jag tänkte mer att det knappast är mitt fel att du är tjugo minuter sen? Jag måste gå av vid sandtorget, annars hinner jag inte med nästa buss..eftersom du var sen.
- suck.
Körde mig till sandtorget efter många om och men.
- God jul då gubbjävel. Klev av bussen.
Kändes bra, kändes jävligt bra!

Hittade i alla fall varsin julklapp åt mina små tards trots tidspressen, tjugo minuter är inte mycket att hänga i grana! Men hann till och med med att kramas lite med Hedda innan hon for vidare!

Fruktansvärt långt inlägg det blev nu! Aja, ska fortsätta ta itu med städningen av mitt rum! Det går sakta men säkert!....väldigt sakta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahaha, hårdiiiing!

2010-12-21 @ 17:40:07 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: amanda. a

Jag tänker bara på den där radioshowen när det är en liten kille som ringer in till radion för att vara med i en tävling. Han ska säga tre frukter som börjar på bokstaven B men kommer bara på banan. Radioprataren påminner honom hela tiden om att han måste komma på två frukter till medans lillkillen tänker. Tillslut tröttnar ungen och blir arg och fråser då "BAPELSIN DÅ, GUBBJÄVEL!" Och slänger på luren. Awesome.

2010-12-21 @ 19:13:20 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0