Heaven has been away too long,

Det är något fel på min text. Den är..stor och..ful.

Aja, spännande! Vaknade klockan åtta, funderade på om jag skulle springa rätt in i tegelväggen så jag kunde sova ett par timmar till, men det kändes onödigt så jag spenderade ett par sömnlösa timmar framför ett par värdelösa filmer istället. dvdn har slutat strejka, tack tack.

Höll på att bryta ihop av rastlöshet och uttråkning tidigare på kvällen, tack mändii för att du troget ställer upp på att underhålla mig, prisad vare sms! Du är söt.

Fick en liten kick när det såg ut som att jag skulle bege mig till Bengan, sen insåg jag att jag kollat bussar på fel dag, så blev ännu en kväll hemma! Kollade på Grinchen med mamma och patrik, aaaah, julstämning.

Nu ska jag nog bädda ner mig i min säng och mysa med min tjocka hals!
Jag kan numera varken prata, svälja, hosta, äta, dricka och knappt andas, så mysigt!

Peace

That last kiss


I'll cherish
Until we meet again
And time makes
It harder
I wish I could remember
But I keep
Your memory
You visit me in my sleep
My darling
Who knew
My darling
I miss you
My darling
Who knew

Kommentarer
Postat av: amanda. a

Du är också söt.

2010-12-20 @ 18:05:51 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0