Och jag är jävlar i min låda ingen tanklös idiot,

Andra advent. aight?

Suttit hemma hela dagen. Skulle vara barnvakt åt patrik, men han övergav mig för att åka till stan och käka mcDonalds med den äldre systern. Fint. Skitungen kom i alla fall tillbaka sen, har inte blivit många knop gjorda idag ändå dock!

När jag var ensam hemma tröttnade jag på att sitta inne, så gick ut i nån timma. Promenixade lite i skogen, fota lite och bara njöt av att jag inte alls hatar vintern jämt!

Magen skriker efter mat nu, inte käkat sen frukost runt elva, så kanske är dags! Ja, förmodligen!



Du har
en sån giftig kommentar,
där Du står och suckar med
så fina, klara svar.
Men jag behöver inte nån som visar vägen
för jag tänker inte gå den.
-
när de plöjer små färdiga spår,
ja, då får jag lite lust att springa över alltihop och
tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så jävla snygg b-ruden, och det menar jag!

2010-12-05 @ 21:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0