Sitter bredvid en pyntad julgran och tänker "vad fan hände?"

Det är julafton i morgon, hur fan gick det till? December har bara susat förbi. Obehagligt.

Var stenmysigt hos Norsken igår, julmys med gröt och skinka, nån timma med discovery(det var visserligen lame) sen den traditionella trippen till stan för film och godis, tillbaka för att inse att valet av film var det värsta någonsin! haha, men den tillförde ju glädje på andra sätt! Vi andra som tröttnade på filmen efter tio minuter satt istället i köket och slakta lime och drack glögg. Blev även en omgång av "jag har aldrig..". Tja, vad kan väl vara bättre än att avsluta en kväll med pinsamheter och kungen!

Jag och frugan var pepp på en utekväll, vilket krossades innan vi satt oss i bilen, spenderade istället hela natten framför datorn, haha aaaah det var lame. Vi somnade väl framåt tre eller nått. Lovely.

Drog upp'na vid halv elva, då vi gjorde oss i ordning drog ner på stan och skrapa ihop lite mynt till en fika!
En rätt händelselös men överlag trevlig dag!

Nu ska jag nog snika åt mig en macka med julskinka och senap på. Inte ätit något idag, mer än fika så skulle behöva något att jämna ut det med haha!

Ha're gott!
Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0