I'm still mad as hell and I don't have time to go round and round and round,

Har haft en relativt bra dag.
Missförstå mig inte, dagen var sämst, jag var sämst idag, allt och alla var sämst.
Men jag har haft väldigt roligt. Också.

Den där flummiga konversationen på golvet fick mig att verkligen inse att jag inte alls är samma person som för bara några månader sen. Inte mig emot. Jag trivs som aldrig förr. Jag mår bättre än någonsin och kan till och med se positivt på mig själv. Det har inte hänt ofta! Gymnasiet har varit bra för mig än så länge helt enkelt. Även om matte-eva tycker jag är för barnslig för att gå där! (I really don't give a fuck) Allt känns bara så lovande nu på något vis! Aaah, jag lever.

Tog mig ett snack med min samhällslärare också, jag tycker redigt bra om honom! Jag får göra provet efter jul istället, blev ju inte mycket samhällsplugg när jag var sjuk liksom, tycker det är redigt snällt av honom!
Får även göra matteprovet efter jul, det är också skönt. Kan förhoppningsvis ta det lite lugnt innan jul nu då!

Var på ungdomsmottagningen på min sovmorgon, fixa nytt recept och så! Inte sådär värst spännande, jag tycker det är roligt att kolla blodtrycket, haha man ser så jäkla biff ut! Sen att mitt blodtryck höjts lite, det är ju inte lika rockigt! Men inget farligt så, ah!

Nä, nu ska jag hosta mig upp till kojs!
Smell ya later, peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0