I just can't refuse it, like the way you do this.

Har varit utanför denna byggnad en sväng idag. Skönt. Sett dessa vägga alldeles för mycket den här veckan. Uch.
Var på stan med sofia. Fy för fan vad folk det är precis överallt nu, folk är som gamar också, hatar det, usch, sånt äcklar mig.

Om en halvtimma börjar det ploppa in folk här, sofian fyller 25 på måndag så det kommer en del folk! De små skitungarna kommer hit och så jag kan busa med dom! Kusinbarnen med andra ord. Tre riktiga sköningar!

Aaah jag är hungrig! Så nu ska jag sätta mig och räkna minuterna innan gästerna kommer, fast just nu bryr jag mig bara om när maten ställs fram. Tihi.

Heeeeeeeeeeeeej!


Keep on rockin to it
Please don't stop the,
Please don't stop the music


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0