How can I put it, you put me on,

I even fell for that stupid love song,

Seg dag i skolan, men den drog förbi rätt snabbt! Började elva, samhällskunskap, garvade mig igenom större delen av lektionen, cäpä, haha! Sen var det ju bara matte och datakunskap kvar. Matten var bara fuckad, visst var väl bra att folk fick fram sina åsiker, men tycker mest det är en massa gnäll för tillfället, aja! Hade prov på datakunskapen, det gick...bra. Nä, fick skit för att jag fråga vilket jävla datum det är? Det kan ju knappast vara betygsgrundande, ååh trött jag blir! Sen att jag missat två genomgångar innan gjorde ju inte provet lättare, haha aaaaah orkar inte.

Träffade på norsken efter skolan, efter att jag förlåtit honom(han tog bort mig från fb den jäveln) så gjorde han mig sällskap ner till bussen!

Nu står jag här, och fördriver tiden..går inge bra! Har tryckt i mig två knäckemackor och ett glas cöla, var i stort sett det som fanns i skåpen! Ingen som har inhandlat något än!

Ska bege mig bort mot bussen om en stund, den går..tio i sex om jag minns rätt! Sen ska jag sitta och se cool ut i skövde någon timma, sen beger jag mig mot skära, DÄR MALIN SKA MÖTA MIG, sen blire stenchillllllll resten av kvällen! (Stora bokstäver då hon fått för sig att jag ska ta mig från station hem till henne själv, big no no)

Aja, ha det bra pirater!
peace


Kommentarer
Postat av: Kungen Ernås.

Nu blev du allt bra glad va? När du trodde att din lilla lovebird hade kommenterat din blogg. Men nej, haaaaaaaa! Det är jag. Ditt tard. Och jag kommenterar din blogg, precis som jag ska. Nä, nu ska jag nog gå och ta lite smärtstillande. FÖR JAG ÄR SÅ FUCKING HET ATT JAG BRÄNNER MIG SJÄLV! TSSSSSSSS!

2010-12-17 @ 21:04:43 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0