God Jul people!

Julafton är officiellt avslutad här hemma, i stort sett. Nu är det bara svensson svensson kvar som har någon betydelse. Och det totala vårat totala chill mode såklart!

Gick fort idag, allt ihop, inte ens fattat att det är jul. Lite synd, det här med jul har tappat gnistan lite. Vi var i alla fall ute hos fadern en sväng och fick oss lite frukost, ankomst: 09:00. Är stentrött nu!

Vi käka här hemma vid två. Ett ord: MATKOMA. Hahaha är fortfarande helt död, alla låg i soffan och halvsov genom halva kalle anka! Öppnade julklapparn tjugo i fem för att få det överstökat i stort sett! I vanliga fall kollar man inte ens åt klapparna innan klockan sex i det här huset, men i år gick det av bara farten!

Är, trots besvikelsen över hur överkörd hela dagen känns, väldigt nöjd!
Ska nog hoppa i den nya gosepyjamasen, använda mitt nya ansiktsrengörings-kit, och sätta mig och kolla på min nya DH-box och slänga lite förälskade blickar på min nya gitarr, tihi.(som för övrigt är väldigt, väldigt ostämd, det behöver jag hjälp med!)

Ha en fortsatt bra kväll gott folk!
Peace
,


Kommentarer
Postat av: amanda. a

merry fuck'n christmas i efterskott!

2010-12-25 @ 16:05:52 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0