Ett par rader från fotöljen,

Lyckats fippla ihop två inlämningar idag, känner mig rätt nöjd med det för tillfället!

Febern är på väg ner, det känns fruktansvärt bra.
Men blir ingen skola i morgon, den vise modern har talat och sagt att jag "absolut inte får gå tillbaka för tidigt, för då kommer jag ångra det i efterhand!" Antar att hon menar att jag kommer sjukna in ännu mer igen då!

Hoppas bara att det går över till helgen, blir kalajs för sofian här på lördag, vore ju fint om jag kunde vara frisk då! 

Nä nu ska jag fortsätta att titta på bönnera med mor! Sen ska jag försöka pilla i mig en smörgås, om inte det funkar får jag väl fortsätta sörpla i mig min blåbärssoppa!

Tjoflöjt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0