Du har sett mej gå omkring i natten här, i en gammal oåtkomlig atmosfär.

Inledde dagen med att kolla på skönheten och odjuret. Magisk morgon.

Har fortfarande på mig min pyjamas, den kommer nog växa fast i sinom tid! Inte mig emot, den är go.

Hela dagen har gått åt till att inte göra ett dyft! Precis så det ska gå till på juldagen, har alltid varit så. Har typ mer julstämning inombords idag än igår, det är..bra!

Gjorde ett försök att stämma gitarren förut..klarade nog första strängen, sen misslyckades jag totalt! sadface.
Aja ska väl få hjälp med det också inom kort!

Elin har idag lämnat huset också, flyttat in med svampen i deras nya lägenhet! Inte mig emot, ska landa där när jag har sovmornar lite då och då, i utbyte mot matlagning! Höhö grejt. Kommer väl bli lite tomt här hemma nu. Sen att vi nu officiellt är rena svenne-familjen är ju nästan bara roligt!

Nä! Nu ska jag än en gång skrubba ansiktet så det bli babylent och sedan krypa ner! Började aldrig kolla på DH igår så ska nog göra det ikväll istället, oh yes...så får det bli!

Ha det!
peace

Då känns det som nått
som jag känt för länge sen,
det känns som liv,
det luktar vår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DREEEEEAAAMHAAAACCKKKKKKKK YYEYEYEYEYE

2010-12-26 @ 13:55:00 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0