Det blir en massa spe och spott, men det är skit man måste ta,

Hittade lite krims och krams på stan igår, men sällskapet var egentligen det enda som var nått värt!
Efter ett par givande timmar följde jag med frugan till skara, pepp på lite äventyr, som alltid...men sååå blev det inte! Hahah hyrde en film och dega hela kvällen..sämst film var det också! Jag orkar inteeee.

Nu sitter jag och väntar på att hon ska bli klar i duschen, seg cheeeeyy. Bussen till skövde går klockan tre, så ska la lalla här ifrån vid halv, vad vi gör tills dess återstår o se!

Nåväl, ska hoppa ur pyjamasen och försöka göra något åt mitt zombie utseende!
Hejdå!
Peace

Varje stund, var minut, var sekund
Samma konstiga beslut
Det blir fel, slår bakut, allt går snett
men det tar aldrig riktigt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0