Blir lite ledsen när anders dricker upp min saft, som jag så mödosamt gick upp och blanda klockan fyra i morse!

Ska försöka samla ork att gå o blanda ny snart, det är vad min kropp klarar av att förtära för tillfället!

Börjar dock bli lite trött på flytande föda, lyckats pilla imig en biff och en lussekatt idag, utöver saften dvs.
Mamma är och köper julmust till moi nu, för omväxlingens skull. Hon är söt.

Börjar få förbannat ont i halsen också, det är ju mumsigt. Lika bra att dra på sig all skit med en gång antar jag!
Febern kunde allt bra gärna lämnat mig ifred nu, den börjar bli jobbig.
Pendlar mellan 38,2 och 38,7..det lägsta när alvedonen är i farten, men det är slut med den nu, får inte käka fler idag..suck. Känner redan nu att skiten är på väg upp igen, sitter med fårskinnstofflor, halsduk, stickad tröja och filt och ...fryser? Frossa. USCHHHHHHHHHHHHHHHHH.

Blir ingen skola i morgon heller, jag har tråkigt. Har lyckats plugga lite idag, skrivit på nell-grejen, men har ingen energi för någotttt, aaaaaaaaaaargh.

Aja, nu ska jag fortsätta glo på tv, det jag gör bäst, och sedan försöka pilla i mig något litet o äta!
Jag saknar min aptit, den är helväck, som alltid när jag drar på mig sjuka.

Nu har jag gnällt klart, HÄJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0