Baby you're firework, Come on let your colors burst

Make 'em go "Oh, oh, oh!"
You're gunna leave 'em fallin' down-own-own

Känns skönt att ha fått något annat än tv tittande gjort idag! Spenderade närmare fyra timmar på stan med mamma anders och patrik, gick visserligen runt med mamma och de andra två...gjorde nått annat?
Köpte mig en tröja på gina för 99kr, en mörkblå tjocktröja, inte helt fel!
Modern köpte två bhar till mig, den ena var på rean den andra..inte, 379 spänn gick det på, vilket är billigt för två för min del eftersom jag brukar få lägga 400 på en för att det ska va nått värt! Så mycket nöjd Anna.

Nu väntar jag på mat, har beställt potatismos och fiskpinnar, bara för att jag är redigt sugen på det.
Dagen aha-moment!

Efter maten ska jag ta mig ut i kylan och åka skridskor med Emma! Får se hur det går, var nog två år sen jag åkte sist skulle jag tro! Bambi-Anna.

Nä! Ska plocka i ordning här lite innan maten, HejdÅ!
Peace

Kommentarer
Postat av: amanda. a

1. fiskpiiiinnar <3... jag har inte fått äta det på 6 år... :'(



2. Grattis till bhköpet!



3. Varför såg inte jag dig på stan dårå???



4. Dö inte. Bambi-Anna behövs hon också!

2010-12-27 @ 18:51:45 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0