Why the fuck would you want me back? Maybe it's because, you don't know me.

Vaknade upp bredvid min gode vän Kledvig.
Spenderade gårdagskvällen med Kledvig och Analius, en stund. Det var trevligt, trots det faktum att hedvig öppnar dörren och skriker som om hon sett ett spöke varpå Anna kommer ut i hallen pekar på mig och skriker:
- HAHA usch!
Jag är brun och vithårig, dom tycker jag ser ut som en fjortis tihihihihi♥

När vi följt anna hem gick vi tillbaka till Hedvigs hausee, och åt kyckling. Gott. Sen tog vi en liten promenad på typ två och en halv timma. Prata. Prataprataprataskrattaprataskrattaskrattapratajagspranginiettträdskrattaprataskrattahejhejjagärkärlekenskrattapratajagärallafärgerjahavilkenfärgfårjagöhmdukanfåvilkenduvilljahaskrattaprata
Sen gick vi in och drack saft istället. Somnade runt fem.

Gick upp vid tolv och traska iväg till bussen, sen iväg till mormodern med elin och callesippen! trött, hungrig och förbannad satt jag där i en liten bil, med min telefon som sällskap. Haha det var en rolig resa. Nä inte egentligen.
Väl i ulricehamn åkte vi på teater, torpaspelen eller vad dom kallar sig, Romeo&Julia, något uppfräschad version, riktigt bra faktiskt! ååå jag blev ju så sugen på cabaré igen. Mycket.

Skulle vända rätt dygnet, det gick bra, heeeeee.
Nu ska jag i alla fall se på parlamentet och sen sova, höhö
god natt!



Bränt barn vill in i elden
Bort från askan och det rena grå
Bränt barn har fått smak för värmen
Har fått en kärlek till det Stora Blå

Att komma hem är som att resa i tiden
Du känner samma känslor igen
Den där kvalmiga, väntande friden
Och samma kärlek och vemod igen
-
Jag vill hem till kusten igen.
nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var trevligt att ha dig här pumpkin!

snart tycker jag faktiskt att vi får ta tjuren i hornen och dra oss iväg till fjällbacka. det börjar bli tråkigt i väring nuu (haha som om det inte alltid är tråkigt i väring). pusss<3

2010-08-02 @ 13:58:32 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0