Varpå tysken sa "bert har det sämst" så bert vann. HAHA nä tysken sa *BANK BANK BANK* i väggen.

Hedvigs granne är mysig. Arg är han också. Mest hela tiden.

Åkte till mariestad med Kledvig Jonathon och Klaran igår, hyrde tre filmer och lagade till en riktig brakmiddag. Haha. Kyckling och potatiskroketter. Eller potatisbollar. Gott var det i alla fall! särskilt när man är så hungrig att alla är svinirriterad och tippar runt på tå för att inte reta upp någon. Haha måste serr sött ut. Ni är söta.

En svettig bussresa och två skoskav senare var vi i alle fall i stöpen, i väntan på min moder. Lyckades tappa min ena, och enda sko där. Vilket vi märkte när vi kommit hem till kära ulvåker. Tihi? Mor, snäll som hon är, åkte tillbaka och hämta den. Var ju bra det liksom!

Ikväll blir det stan, fira Norsken och Carlsson på taket! Kan nog bli riktigt roligt! Dock är jag fruktansvärt opepp på att röra mig ur den här fotöljen för tillfället, stentrött. Äcklig också för den delen! Duscha är inte kul, det känns bara onödigt när man är trött. (Nu lät det som att jag aldrig duschar bara för att det är tråkigt. Men det gör jag, mycket och ofta faktiskt. Jag är ganska renlig av mig. För det mesta. Angående duschar liksom)
Och från en sak till en annan, filmen "oskuld" är inte bra.

Sist men inte minst, JAG OCH HEVIG SUGER PÅ ATT HA BRING IT ON-MARATON. faktiskt, vi var sämst.

Nu ska jag la ta tag i saker och ting här, slå in presenter, duscha, äta och...aa, HÄJDÅ!


Eftersom erik tyckte ett knä som ut som ett bröst kan man ju spendera lite tid åt att skratta åt vad han kan få detta finger att se ut som.
Good Luck Have Fun


Kommentarer
Postat av: Erik

en morot?

2010-08-06 @ 18:19:28
Postat av: Anonym

jag funderar på att döpa om min blogg till mongohead. vad tycks?



det är bara för att du vägrar att kolla på dom på datorn, och sen slutar det med att vi ändå tar oss igenom dre filmer på den.. höhöh suck.



tööhhööhöhö erik.

2010-08-07 @ 02:33:14 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0