Om jag var en kudde just nu skulle jag leka krig. Hejhej, jag är kuddkrig. ha.

Vilken produktiv dag! Nej, inte egentligen.

Gick upp tidigt, eller tidigt och tidigt, halv tolv! Tog en dusch och sen var det i stort sett tid för lunch enligt Anders och Rutte! När modern kom hem bläddrade vi i lite tidningar och drog och sedan långsamt in mot stan!

Vi hade alltså kollat runt lite på telefoner! Hittade en, tihi.  Nu är mitt konto inte så fett längre, fortfarande okej men, inte lika kul liksom!

När vi väl kom hem, och jag skulle fixa med den lite så fick jag inte upp batteriluckehelvetet. Började fundera på om jag var totalt värdelös men efter att både mamma och elin också gjort ett försök tänkte jag mer,
- dö telefonjävel dö!
Mamma satt med skiten en timma utan framgång! Hon började prata om att åka tillbaka till affären och säga åt dom att öppna den men jag var inte redo att svälja min stolthet på den nivån så jag slog en pling till min far istället. Så vi åkte dit en sväng, gubben tar mobilen och säger "sådär" så är luckan väck. Det tog honom sex sekunder. Suck. Nu har i alla fall modern lärt sig också, efter en kort tids undervisning, så nu behöver ju inte jag bry mig om att lära mig det, ha! (jag försökte, men hopplöst fall, är en mild beskrivning av mig själv)

Men nu sitter den lilla saken i laddaren i alla fall! Gick ju bra. Naaat. Men nu gillar jag den igen!

<-- Den er her.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den var söt

2010-08-11 @ 18:01:17 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: anna!

den ser fett cool ut.

(jag ska köpa en sån..)

fan vad fåning.

2010-08-11 @ 18:02:55 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/
Postat av: amanda. a

looking super hightec!

2010-08-19 @ 22:52:23 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0