Om jag hette en frukt skulle jag heta anjovis!

Jag tänkte först, aa! Men sen nee. Det är väl inte ens en frukt? så jag googlade det, och då kommer "anjovistårta upp" då tänkte, seriöst? Har jag gått hela mitt liv och trott att det är en fisk? och så inser jag att det är ju för i helvete en fisk! VEM GÖR EN TÅRTA AV FISK!?
- Jag genomlevde ett tio minuters wtf-moment.

Inatt har jag gett "think outside the box" ett uttryck.
Varför heter godis, godis? Varför heter inte glass godis? God-is.
För is är fruset vatten.
Isglass kan då heta godis. Men vanlig glass borde också kunna göra det.
"mjölken har frusit till is"
Mjölk är inte vatten, men den blir is! Alltså borde glass heta godis. Typ.
God-is...godis är inte ens kallt. Ha. Fail.


Nicke Nyfikens rumpa. Töhö♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH oh you anna..

the sweetest ass in the world ♥

2010-08-22 @ 10:37:52 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: annan

anna, du är random.

du är ganska bra.

nej väldigt bra

2010-08-22 @ 21:48:46 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0