Oh you and you alone,


Spenderat sista dagen på lovet med bra människor i stan. Jag är trött nu. Det är skönt! dock jäkligt hungrig..hungrig..weird ord..I alla fall! Om jag skumme summera lovet skulle jag säga att jag har haft ett väldigt bra lov fan, bästa på länge! Inte suttit hemma och ugglat så mycket det här året, och det är ju gott!

I morgon kommer fröken adolfsson hit i ottan! Eller ja, halv sju! Då ska vi frukosta ihop och fixa lite sen bär det av till: DA DA DAAAAM skolan. Yey.
Nä men det ska la bli lite intressant liksom, träffa den nya klassen och så! Känner dock att lovet kunde hållt på två månader till, utan problem!

Blir även kanske bio i morgon, sen i helgen är det ju matfestival! Fira ett års-dag med stadsfolket och väringa bönnerna, med en trevlig tur bland glatt folk på staden! Kan ju inte bli bättre!

Nä! Nu blir det mat fan! Mat är gott! Sen ska jag sooova! Har ju klättrat i berg med norsk så måste ju vila mina yogamästar/ninja muskler!
Yogamästare/ninja-det är jag. För man kan vara det. Ha.

GOD NATT





(Hedvig, jag ska inte glömma bort dig, jag ska inte sluta prata med dig, och jag ska inte skaffa nya bättre vänner. Det går ju liksom inte..och jag tycker inte om att du har flyttat)


Kommentarer
Postat av: kledvig

åååååååååååhhhhhe annaa jag kommer få rycket av saknad! jag blir så galen utan dig. bläää. kom och bo hos mig asslord? du är höjden på toppen. vännen<3

2010-08-24 @ 18:55:48 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0