Oh my gadd! <-- Jag borstar tänderna..ha..ha..ha

Var egentligen bara det jag ville ha sagt!  Men nu när jag ändå är här kan jag ju alltid skriva ett par rader till! bara för att sådär.

Genomlidit en äcklig måndag, den äckligaste måndagen på läääänge! Fy vad den sög. Men Annah är party töhöhö. Hedvig med. Sådär mobilt haha!

Morgondagen ser bättre ut lektionsmässigt, musik matte och samhällskunskap! visst, musiken var ju inte sådär värst rockig men den kan nog bli bättre i morgon, matte och samhällskunskap är ju visserligen rena öken men..börjar ju halv tio och slutar tio över två!♥ Är ju inte alltför dåligt.

Kom hem från skolan, satte mig i soffan..somnade. Bra där, bra bra bra bra applåder!
Men jag ska sova nu ändå. Ha.  In your face mf brain som blir pigg av middagslurar. Fufufufufu!
John Blund, här kommer jag!
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0