Oh, and I, I say damn your mood swings.

Gick upp halv elva, tycker att det, DET är väl ändå lite pra presterat?
- Ja Anna, du har varit väldigt duktig.
Tack!

Dammsög det jag inte orkade med igår, så nu är jag klar med min uppgift! Tog bara en dag och en morgon, haha. Ibland går det bra!

Blir lite att pyssla med idag också, se så bra det reder ut sig det här lovet!
Åker in till stan sen runt två och möter upp sofian, hon blir mitt moraliska stöd då jag ska ge mig ut på presentjakt, äntligen fixat norskens när den härliga uppenbarelsen slår till, Carlsson också! Jag är kass på det här men det ska väl ordna sig!;d Har tills fredag på mig så!

Nä, hunger! Varför är jag alltid hungrig när jag sitter här? Måste vara spännande läsning! Fast, det är ju visserligen inte vad jag strävar efter när jag skriver här..spännande? Ha! Jag har ingen strävan, bara alldeles för mycket fritid!

Nu blire frukost, BAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0