Love at first hiccup

Helgen är snart slut, men helgen var mäkta bra!

Fredagen var kanon, träffa alla igen, det var uppskattat! Och ja, riktigt riktigt roligt! Grattis till Norsk och Carlsson än en gång, Grattis!

Gick upp tidigt tidigt, igår, klockan tio är tidigt. Drog till åbro med emma, kolla på lerdala-ulvåker matchen, där vi även slog skallarna ihop med Annahhhh, HAHA. Och Irma också!
Senare så bar det av hem till Annahhhh, en liten girls night, med Hummern Kledvig och Emma, även det supertrevligt.
- Jag är en liten pingvin.
- Jag är en kebab.
Senare, mitt i natten,  när emma farit hem, gick vi en sväng runt i den stora staden väring, för att sedan återvända till altanens tvestjärtsfyllda mys. Haha, det var kul.

Nu är jag hungrig. Igen. Tihihihihi.

Två veckor kvar på lovet i stort sett...uscha..Nu blir det till att göra saker! Blir förhoppningsvis fjällbacka nu i veckan, beroende på vädret!

Nu ska jag sova en stund. Ha. Sen äta. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det ha du faktiskt rätt i, det har varit en ruskigt bra helg.

2010-08-08 @ 16:10:12 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0