Jag placera' dej i drömmen som jag borde ha glömt,

NU är jag färdig med presenter och allt annat bös, bra känns bra! I la stada fick jag även en påminnelse om att lillebrodern fyller den 21:a, men lyckades fixa det också! Haha, tjejen med koll fan.

Ska åka iväg en stund sen. Punkt.
Sen, ikväll skiter jag i det här och drar till Gniräv och träffar min charmiga vän Kledvig, Pedda, Hedda, Heddo, Peddo, Hedvig eller bänksson, kan kalla'na vad jag vill höhöhöh biatch♥
Vi har bestämt oss för ett bring it on-maraton. Kan knappt bärga mig.
Kledvig♥Asslord-kväll. I behov av det.


Jag trodde att det skulle kännas bättre när jag fått skrika åt dig.
Sen skrattade du.
Assssss

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

biiiiaaaattcchhh (eller är det jag?) vem vet ;s

jag tycker om dina sensuella bilder. dom är söta.

asslord♥kledvig

2010-08-04 @ 22:47:12 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: erk

Nu ser jag att det är ditt ben

2010-08-05 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0