Jag ger dig min morgon,

Skolan var helt okej! Slutade kvart över tolv så var ju inte så fasligt långtradigt! Ser fram emot att komma igång med de nya kurserna, tror de kan bli riktigt roligt! Speciellt när vi ska få sminka och som sjuklingar och spela halvdöa på någon övning för..några utryckningssnubbar! Det blir tjockt med najs. Synd bara att vi inte kommer ha just den kursen på en månad nu, men men!

Jag är i behov av ett skåååååp. Jag har blivit sne! Fruktansvärt jobbigt att´springa runt med en tung axelväska hela dagarna! gnäll gnäll gnäll!

I morgon blir det stan med trevligt folk skulle jag tro! Matfestivalen 2010, here we come!
Hedvig kommer hem. Det är nog det bästa.

Nu ska jag sova, mycket och stenhårt!
G O D    N A T T

Btw, gissa vem som stampade med leroy ihop med sin mamma förut? Jo, jag!
Mamman är helgrym haha!

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu, det där att komma på försent vad man borde sagt förut´


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååååhhhhhe vad jag tycker bra om dig.

2010-08-27 @ 12:50:43 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0