Jag blev så trött på mig själv, jag blev så destruktiv, åh du fick inte följa med,

Hej hej hemskt mycket hej!

Första dagen i skolan avklarad! Gick ju bra det där! Klassen blir nog bra när man lärt känna alla lite!

Jag och Anna är vänner! Vi heter anna och vi har likadana kläder! det var pinsamt. Men roligt. Och inte meningen! Men hon är rockig så då är det okej.

Nu ska jag nog..sova lite. Töhöhöh

Tog en fika med min vän Kleeedo som flyttat ifrån mig, och Carlsson på taket förut. Det var mysigt!
NU ska jag sova!

GOD NATT


Jag minns vad jag minns
och jag har glömt vad jag glömt
Det behöver inte ens ha hänt

Det kan ha varit länge sen
men jag kan också ha drömt
Det är en känsla som jag alltid känt

Jag tror de lugnar sig nu
Alla tvära kast
Det lilla hjärtat, det pulserar än


Kommentarer
Postat av: Anonym

vvad bra sagt där nere liksom! ...önskar att jag hade sagt det där!

2010-08-25 @ 20:23:31 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0