Fmg, wtf, wfy..

..Fuck my god,
why the face,
why fuck you,

Bästa

Haft en underbart bra helg må jag säga! Fredagen var ju fruktansvärt trevlig och lördagen likaså! Synd bara att vädret alltid tyckts strejka på matfestivalen. Men vi är glada ändå! 

Har en äckligt dålig dag, sämst dag fan. Uscha! Den verkar inte vilja ta slut heller är det värsta det! Dåligt vätskeintag och lite sömn är ingen bra kombination! Degat framför tvn hela dagen, var inne stan med Hedda, elin och kallesippen också, handla lite flöt. Sprang på lotta en sväng, det var ju mysigt!

Nä, fånga dagen, ha-ha, 
HÄJDÅ

 En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta mig till lars, ta mig till trädgårdsföreningen. ta mig till kärlek <3

2010-08-30 @ 09:48:33 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0