Dricker cola ur ett McDonalds-glas, för Tony Irwing säger att det är coolt.

Jag är trött, trött trött trött trött trött trött trött trö..or att ni fattar grejen!

Idag var inte min dag, men det går förhoppningsvis över tills i morgon!

Klippte mig efter skolan, hon kapa allt fan, uscha. Min mamma sa att det var sött..där var det bekräftat, jag ser ut som ett pucko! (det är inte kapat helt, men hon klippte en *                                                              * sån bit.)
Höhö det var lite slitet!

Shampo♥ (det är nu annah ska sitta där och skratta lite och tänka..ah..det var bra!)

Nu ska jag äta godis och bli "värsta fattey.." HAHA.

HÄJDÅ

Kommentarer
Postat av: kleeedo

underbar!

(btw, du är alltid snygg)

2010-08-25 @ 20:24:42
Postat av: andra anna

2010-09-08 @ 13:24:00 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/
Postat av: andra anna

kollar på håret

suckar

"jaha."

2010-09-08 @ 13:25:04 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0