craaaatch, craaaatch, craaaatch...

...det låter typ så när hedvig duschar. Eller ja, rakar benen, resten av duschen låter mer "ladidadidaaaa, daaam daaadidadidadadam!" eller nått! Hej hon är långsam.

Vi är nu i fjällbacka, kom hit igår! Ströga (haha) ner på de knubbliga gatorna en sväng, senare mötte vi bald. Blev ju en festlig kväll liksom!

Nu sitter jag som sagt här, på badrumsgolvet medans den andre duschar, tihi. Varit ute med båten ett par timmar, å du sol, jag har saknat dig! Fiska även lite. Jag fiska inte, morfadern fick tre, hedvig fick två maneter men inte är vi bittra för det! nej nej! Tvärtom! Nu blir det snart mat och sedan drar vi nog ner till någon chill klippa och träffar filurer! Kan bli kul! Fast allra först ska vi öva in en duett. bara för att! "Sådant vackert samklang kan man inte ignorera!" haha.

Nä! Nu är det snart min tur att skölja bort saltvatten och fiskäckel! TÖHÖ

Hej!

- äter ni pasta?
- ja!
- har ni ost på pastan?!
- va?!
- Har ni ost?!
- VA!?
- OST!!!
- vad sa hon precis? ost?

Tihi.

Kommentarer
Postat av: amandaaaa.

sv; tanten på enhetsgrejset där jag lämnade in mina papper sa att jag skulle få pengarna i slutet av augusti, så det hoppas jag att jag får iaf :3

2010-08-14 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0