Backa'rå!

Suck suck suck, så tröttsam. Så, så tröttsam.

Dålig dag, börjar fundera på om bra dagar är ämnade för mig? Jag saknar hedvig. Min lille solstråle.

Lektionsmässigt var la inte dagen någon större utmaning, musiken var..musik? Känner mig nöjd med min grupp, bortsett från det att jag är den enda som inte är musikalisk, töhöhöhö! (lyckokaka..förmodligen bara Annah som fattar...ha)
På matten gjorde vi någon diagnos..mhm..det gick bra.
Samhällskunskapen var förvånansvärt intressant och jag skulle nog till och med kunna dra till med ett, rolig!
Fatta grejen, samhällskunskapen var rolig. Hahah vad fel. Läraren gör lektionen. Störtskön!

HOS DIG ÄR JAG STARK, HOS DIG ÄR JAG UNDERBAR

I morgon ska jag försöka ta mig till mariestad, till min vän. För den saknar jag. Den vännen alltså. Kleddo. Jag ska skaffa mig ett fritidskort. Dyrt skit, men nödvändigt, jag får ett sammanbrott snart och sätter mig på golvet i ren protest med armarna i kors och skriker "inte utan min kompis". Galen.

Sagt det förut, säger det igen:
- Det var fin natur!

När hösten kommer och tiden gått för fort, ska jag samla mina krafter och göra nånting stort,
 för dig, för dig, för dig.

Jag ger dig min morgon
Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄÄÄLSKAR DIIIG!

och du får mig att gråta lite. lite mysiga tårar, för att jag är så glad över vad jag har. Om jag får välja, aldrig utan dig min vän. Du är det bästa, den bästa, mitt bästa. pumpkin-pie, tillsammans är vi lite bättre än alla andra.

skål för dig, för mig och för väring <3

2010-09-04 @ 14:28:27 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: andra anna

ååååååååh, våran lilla lyckokaka

den är så fin.

2010-09-08 @ 13:26:52 // URL: http://uppdragendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0