Abso-fuckin'-lutely

Tänkte aa fast ne. Igen.

Torsdag. Bästa jäkla torsdagen på läääänge! Var på äventyrsbadet hela dagen, eller ja, tills det stängde klockan sex! Efter det drog vi till Jonathan, med stopp vid hemmakväll. En stenchill kväll, halvsovandes framför en film. Underbart.

Jag kan nog helt ärligt säga att jag avgudar denna skara människor. Allihop. Jag älskar att komma hem med det där lilla glädjeruset som spritter ända ner i tårna. Ren jäkla lycka, tror jag det kallas!

I morgon bär det av till fjällbacka med Kledvig! Bryggdans på kvällen och sen i helgen får vi väl se vad vi hittar på! något rockigt blir det väl!

Trött anna ska sova. God natt!

Jag. Vet. Inget.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att detta blir en bra helg. annars gör vi den bra! skål för det. och för att vi bor i väring

2010-08-13 @ 10:04:57 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0