Dumma rubrik.

som eldar det brinner
bli min nu
jag vinner
annars
ska du dö
Haha fan vad krävande eller?
Ringaren i Notredam ftw yo.

Nu vill min dator bara markera allt jag skriver också? Ska kasta ut fanskapet från balkongen en vacker dag...guh. Den har inte gjort annat än krånglat de senaste veckorna, får ju rena psykbrytet. Inte för att jag inte klarar mig utan dator, det gör jag, bara själva grejen. Känns ju som så att, teknikprylarna ska fungera, inte allt för mycket begärt?

Lovet är snart slut, fortfarande lite småkrasslig men inget man inte kan blunda för höhö! Det är ganska energikrävande att låtsas som att man mår prima när man inte riktigt gör det! Nu är det inte så farligt, var värre i onsdags när jag med feber halsont och igentäppta bihålor skulle hoppa runt och leka superkry så jag kunde gå på påskfesten haha! Men det var det värt!

Påskafton, hände väl inte så mycket direkt, jag och elin åkte och köpte jordgubbar och lite dricka, och åkte till simsjön och satt där tills solen gick ner(nästan, det var vad vi hade planerat men det blev så satans kallt)
- Å, då kan jag köpa päroncider och låtsas att det är champagne!(stavas det så?) Bra sagt annars haha!

Idag åkte vi och köpte presenter till malin som fyller åtta i morgon. Så sista dagen på lovet spenderas hemma hos far!:) Nu ska jag återgå till mitt vhs tittande, höhö!
Hääjj!


 
Bara för att vi såg extremt bra ut på påskfesten!

Kommentarer
Postat av: heddanpeddan

ni är ju så satans söta :)

2010-04-05 @ 13:31:32 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0