Varning för sjukligt oseriösa(läskiga)bilder.



Rädd.               Ont.                   Amandas favorit.       Bara, ha.
Haha, så, då var det fjortisprojektet ur världen! Ser fram emot måndag nu, nää!
Ett skratt förlänger livet, okej då råder jag alla att ta fram sin inre Fjårtiz, haha jag har inte skrattat såhär på länge! Vilket känns lite illa med tanke på att jag sitter och skrattar för mig själv samtidigt som jag fixat bilderna..tur att amanda kunde dela skrattet med mig via teknologin i alla fall!

Jag har kommit fram till att:
* Det är jäkligt lustigt att folk faktiskt tycker att de ser bra ut på det där viset?
* Det är obekvämt!(fem bhar är inget att rekomendera, sminket..kliar!)
* Det är läskigt att se sig själv som det.
* Jag är glad att jag slapp den där perioden. Tack, tack. Jag hade skämts ihjäl.




Kommentarer
Postat av: heddopeddo

jag tycker inte om dig. (jo det gör jag, men det tar emot efter det här.. jag är rädd)

dock så finner jag det underhållande, du ser äcklig ut för första gången i ditt liv typ. coolt.

puss

2010-04-21 @ 20:36:15 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hahahaha.... hahahahahaha!

Seriöst, det är fan skrämmande hur bra du passar som fjortis Anna... Men du har för stora bröst, det är det enda som inte är som det ska. Annars hade du varit en perfekt fjortis!:DD

(Hahahahahahahahahahaha)

Jag ska försöka mig på att göra en fjortis makeover inom en snar framtid, och då kommer du vara den första som får se bilderna.

2010-04-21 @ 20:57:44 // URL: http://amandaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0